miercuri, 23 noiembrie 2016

Pasul următor !

Doamne ajută,

Aşa cum ştiti Sambăta trecută a avut loc prima întâlnire cu credincioşii din Brunete unde am vorbit despre noua parohie înfiinţată cu hramul Sf. Prooroc Zaharia şi Dreapta Elisabeta pentru Brunete şi Boadilla Del Monte. A fost o întâlnire plăcută cu oameni calzi, sinceri, lucru ce m-a bucurat foarte mult. Sinceritatea fiind una din calităţile umane care le apreciez foarte mult, acum într-o lume falsă, eu am fost binecuvântat de Dumnezeu cu oameni sinceri. După prezentarea personală şi a proiectelor de viitor am cazut de acord ca împreună să căutăm un spaţiu de slujire, nici prea mic şi nici prea mare. Un spaţiu care comunitatea îl va alege împreună cu preotul paroh, fiindcă doar în comuniune se pot face lucruri durabile. 
Mulţumesc celor care au putut participa la întâlnire şi le mulţumesc şi celor care deşi fizic nu au fost cu noi, s-au gândit la noi. 
Am făcut şi un grup de WhatsApp pentru a comunica cât mai uşor. Cine doreşte să fie adaugat în acest grup vă rog sa-mi spuneţi/scrieţi, nr. meu de telefon este 643 184 212 (Digi). 
Rugămintea mea pentru toată lumea este:
1. Să ne rugăm ca această lucrare să prindă contur cât mai curând, cu binecuvântarea Lui Dumnezeu;
2. Fiecare dintre noi să caute/întrebe despre localuri care am putea să le închiriem pentru Biserică. Localuri care corespund standardelor spaniole, ca ulterior să primim autorizaţia de funcţionare. 
3. Cine doreşte să se implice concret în această lucrare, pentru închirierea spaţiului de slujire, poate face direct donaţii Sâmbătă, 26 noiembrie, când ne întâlnim să stabilim spaţiul. 

Aşadar vă aştept în număr cât mai mare Sâmbătă, 26 noiembrie ora 10.00 la foişorul din parcul central din Brunete să vedem spaţiile disponibile pentru noua noastră Biserică.

Dumnezeu să vă răsplătească dragostea !
Pr. Paroh Flavius Sebastian Sava


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu